1 juli 2009

ja nu äre ny månad igen, känns ganska bra eftersom man faktiskt får lön den här månaden.. hatar verkligen att vara utan pengar, är ganska drygt!
Annars så har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev ( ovanligt va?! )
Mamma, pappa och josefine är i Höljes för att se på Rally Cross, fyfan va fuskigt säger jag bara! Vill också se jöö!! 2:a året irad som jag missar de, helt sinnes sjukt alltså!
Aja det får bli en tripp till Kinnekulle Ring i september istället :) Brukar inte vara helt fel det heller!
Annars så ska jag snart till Umeå igen och kolla axeln, tro det eller ej men jag hade faktiskt en riktigt mardröms dag en dag då jag var å bada på stamsjön, jag simmade och kände hur axeln hoppa till ( när marica läser de här kommer säkert de komma en tanke i hennes huvud: Typiskt dig charlotte, du å din otur.. ) ;P
Det skulle ju va slut med sånt nu efter operationen!!!???
Fattar ingenting så jag måste ta upp det nästa gång jag far till Umeå å se va de säger, kanske kommer jag trots allt inte kunna göra alla saker man kan göra med en "normal" axel..
Då lovar jag att jag kommer skrika rakt ut för jag är verkligen less på att det ska körva för mig!
Dessutom känns de lite läskigt med tanke på att jag kommer behöva fara till Umeå helt själv den här gången, vilket innebär att jag kommer behöva KÖRA helt själv till Umeå också.. Jösses! Så om ni hör någonting om något trafik kaos den 7/7 så vet ni att jag säkert har ställt till det i Umeå! HAHA

Nä nu ska jag ta och lägga mig framför tv:n och bara slöa!

Nej just jag! ja måste ju berätta att jag har fått höra 2 riktigt bra saker från 2 olika personer!
Dessa kommentarer kommer jag köra sten hårt på ( ha aldrig skratta så mkt i hela mitt liv tro jag! )

Martina tar nr 1: Men vadå?! Jag såg inte om glaset var halv fullt eller fullt och jag behövde verkligen den där groggen!!
Patrik tar nr 2 ( frågar en tjej som han bara plötsligt möter ) : Drick du ikväll? får till svar: Nej.. Nehe, synd för du va jävligt snygg!!

Haha diggar verkligen kommentarerna!!
Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

när ska du till umeå? :)

2009-07-03 @ 12:44:40
Postat av: idah

Nä inte längre:( finns ju en liten dunboll som tar han ifrån mig :S ;D

2009-07-04 @ 21:47:05
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu