24 juli 2009

idag är det fredag och tro det eller ej men jag har faktiskt haft sovmorgon idag på jobbet..! Började inte förän halv tolv och de va riktigt skönt vill jag lova!
Jobbar i helgen, tycker inte de spelar speciellt stor roll... man tjänar ju pengar :)
Har förresten redan gjort av med en hel hög med pengar redan och har inte ens fått lön än.. surt!
Men pengarna har ju gått åt crosskläder som jag ska ha i vinter så jag har ju inte slängt bort pengarna precis :)
Ska också ta och kolla på nya snowboard skor eftersom mina är ganska så nötta!
Har suttit och kollat på en hel hög av olika saker som jag vill köpa tills vintern men jag har fått lugna mig lite, pengarna ska ju räcka en stund också hade jag tänkt..
Få väl se hur det går med det!
Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan och glo på en film!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men, vad bra! Då är vi två ;) Arbetslivet är för roligt. ;)

2009-07-25 @ 03:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu