6 juli 2009

Idag är det måndag och det spö regnar ute.. Fast det är ju riktigt bra med tanke på hur varmt det har varit några dagar..
Annars så äre jag ledig imorrn från åseborg men då ska jag på lasaettet i umeå så det blir att kliva upp tidigt iaf..
Emilia skulle också hänga på så det kan nog bli en trevlig dag :)
Fast hon kanske skulle va balis imorrn så jag får väl se hur hon mår då jag hämtar upp henne imorrn bitti :P haha!
Annars så ska jag snart ta och lägga mig under filten i soffan och titta på prison break som börjar ikväll!
Satan va bra att de kommer igång igen så det finns någonting att titta på ;)
Måste verkligen köpa boxen av den serien för jag älskar den verkligen!

Nä nu ska jag ta och bege mig mot soffan!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

och balis va ja ! ; )

2009-07-08 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu