7 juli 2009

Tisdag och jag har varit ledig från jobbet idag, skulle va på lasarettet kl 13 så jag och Emilia drog iväg imorse vid 9 för att hinna springa lite på stan också :)
Emilia skulle inte "storhandla" något men vi hann inte mer än på 1:a affären så shoppa hon ;) haha
Sedan jag själv hittade också lite saker som jag köpte, bland annat så använde jag en rabatt 2 gånger ;P slå de ni!
Annars så gick de väl så där på lasarettet idag, är tejpad som ett paket runt axeln nu igen eftersom axeln fortfarande inte är lika stabil som den borde vara trots operationen..
Snacka om tungt de kändes eftersom jag verkligen hoppats på att det skulle bli bättre nu när den här förbannad operationen var gjord men icke de..
Så nu måste jag tillbaka till Umeå på månda igen, känns inte direkt lockande men va gör man?
jobbar annars kväll imorrn så jag får sovmorgon! De behövs vill jag lova för nu jobbar jag morgon torsda å freda, sen är jag ledig helgen och sedan på månda börja man på en 9 dagars lååång jobbvecka!

Nä nu ska jag ta och slöa framför tv:n en stund!
Bjuder på en låt idag också, en väldigt fin låt må jag säga!



Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

haha vilken dag! :)

"oj, det var ju för fan grönt."

2009-07-08 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu