8 juli 2009

idag är det onsdag och jag sitter mest bara å väntar tills jag ska fara på jobbet, finns ju inte så mycket som man hinner göra på 1 timme?
Imorrn kommer mamma, pappa å josefine hem efter deras semester så det ska bli ganka skönt så man slipper laga mat själv, fattar inte riktigt hur jag orkade göra de varje dag när jag bodde i vilhelmina förut..?!
Då va man minsann dukti!
Fast de ska bli ganska jobbigt också att inte få vara ensam hemma för jag trivs faktiskt ganska bra med att vara ensam!
Men som sagt, man vet ju aldrig, kanske flyttar man snart hemifrån igen..Man vet ju aldrig hur framtiden ser ut..
I helgen är jag ledig och jag har redan börja planera, eller ja.. jag och martina har..!
Vi funderar på en kubbkväll på lörda :) Blir perfekt! Vi hade ju väldigt roligt då vi firade sven-y's 20 års dag så de blir nog lika roligt nu :)

Nä om man ska ta och packa arbetskläderna nu...


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: idah

haha ja men de går inte så bra ;D

2009-07-08 @ 21:54:10
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu