12 juni 2009

Idag har det varit examen i Åsele och som vanligt är ju alla 9:or väldigt fina i sina kläder..!
Tänk att de va 2 år sedan jag stod där? ganska sjukt igentligen..
Annars så va de ett tag sedan jag skrev här men det har fortfarande inte hänt så mycket, jag har varit på dagcenter 1 vecka och sedan i veckan har jag vare på fågelstigen, jösses va roligt jag har haft!
Skulle gärna skippa resten av året som är kvar i vilhelmina för att bara få vara å jobba, har insett idag att jag har fasiken inte längta tillbaka 1 enda jävla gång, aldrig saknat det i hövve taget!
Vilhelmina kan dra åt h-vete alltså! Satan va skönt de kommer kännas att ta studenten åt året, fara dit, hämta betygen och sedan hém igen!
Men nu ska jag inte dagdrömma allt för mkt, jag måste ju lixförbannat gå 1 år till där... suck!

De är ju snart midsommar kom jag på, tur man jobbar hela helgen.. bättre å tjäna pengar istället för att göra bort dem! Sedan vet jag inte om jag åker på att vara chaffis heller, skulle nog tro att det blir så men de är ju lugnt, man sover ju bara i bilen medan de andra är ute å festar.. Sova i bilen har ja ju aldrig haft någe problem med :P
Så det ska nog gå bra!

Ja sakna dig Marica, min alldeles egna babe ;)



Nä nu ska jag ta och fara ut en sväng tror jag....



Over and out.....!

Kommentarer
Postat av: idah

ja, jobbigt värre :(

2009-06-17 @ 16:52:21
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu