4 mars 2009

Onsdag, har fakiskt vänta på denna dag eftersom jag åker tillbaka till Åsele ikväll!
Har varit på körskolan idag och igår, både kört och läst teori..
Satt och såg tv igår då jag hörde en massa bilar köra förbi trissen, blev lite förvånad för man brukar ju inte höra några bilar här nere, man brukar ju kunna räkna bilarna som kör förbi här på fingrarna.. Kom sen på att sjukan ha ju flytta ner hit på trissen och då far de ju en massa bilar dit dagtid! Har aldrig tänkt på det eftersom jag är  på skolan den tiden på dygnet.. men aja, så kan de va!
Har också bett mamma fara och kolla på en ljudkabel som jag behöver till datorn för å få till ljudet! Eftersom jag nu ska flytta hem så måste ju de veta om att jag är hemma så jag har köpt ett hemma biosystem så nu ska jag bara koppla så jag kan spela via datorn också :) blir perfekt!
Annars så håller jag på att tagga till tävligen på lörda! Hoppas bara att banan är bra och att vädret blir bra :)
Sedan får man väl hoppas att körningen går bra också!

Nä nu ska jag ta och packa!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

De tror jag ! ;)

2009-03-04 @ 13:49:16
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu