12 maj 2009

idag är det tisdag och jag har haft nationellt prov i matte B idag..Usch säger jag bara!
Tror verkligen inte att de gick nå bra för när jag fick provet framför mig så bara POFF åsså fick jag "blackout"..
Men aja, de återstår och se hur dåligt de gick när jag får tillbaka det..

Iallafall så slutade jag vid halv tolv så Nadja och jag tog pickupen och började fara åt Åsele så vi var hemma vid halv ett :)
Riktigt skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull!
Ska jobba ikväll också, känns att de va länge sedan jag jobbade nu, förut jobbade ja ju nästan varannan helg..
Vilket jag saknar grymt! Men samtidigt så äre ju nu folk börjar vilja vara lediga så jag hoppas på att få många samtal nu framöver ;)
Så om 1 timme så går jag på kvälls tur.. Är alltid bra med lite extra pengar!


Nä nu ska jag ta och leta fram mina arbetskläder!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu