14 maj 2009

ja nu sitter jag här vid datorn igen, har tagit en paus från mitt städande ett tag..
Har slängt hur mycket som helst känns de som, har kastat 3 kassar med rat och de tagiska av allt syns det knappt!!
Hur tusan kan man samla på sig så här mycket skit?
Men nu ska jag ta och dammsuga och torka golven sen äre nog inte så mycket mer jag kan göra innan flyttlasset kommer hem på lörda..
Känns ganska drygt att börja om igen med städningen då på lördag igen men jag antar att de är sånt jag får ta..

Annars så har de här varit en bra dag ( om man glömmer bort städningen ) eftersom jag faktiskt ha tillbringat hela min dag hemma :)
Vi hade ingen lärare på hela dan idag och då kändes de helt värdelöst att åka till Vilhelmina, så de vart "giltig skolk" tycker jag!
Jag sitter också å väntar på att morfar ska komma hit, han ska nämligtvis byta bil med mig.. Han ska ta baby pickupen och jag ska få ta den STORA pickupen.. Känns lite läskigt att köra den fakiskt eftersom den är ganksa så stor om man jämför med baby pickupen.. + att man behöver lite mer plats då man ska parkera med den stora pickupen, vilket inte alltid är så lätt.. Speciellt inte på min gård..

Nä nu ska jag göra ett ryck till innan jag ska fara ut en sväng!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu