18 maj 2009

Vilken helg det har varit!
Hade överraskningsfest för Sven-Y i fredas eftersom han ska ha sitt party på lörda och då är jag i London..
Så vi fick fira hans 20 års dag i fredas och de gick ju bra det med!
Vi fick dra ihop en liten historia för att få han att stanna hemma på freda kväll och med hjälp av Martina så lyckades vi ställa oss på hans balkong och invänta på att han skulle komma hem!
När han väl komme hem rusa vi in och gratta han och sedan bar det av å spela kubb på breviken..
Va verkligen en trevlig kväll :)
Sedan på lördan for vi till Sveja och badade badtunna hos Martina, jag passade på att bada i sjön också men jag kan lova att det var jävligt kallt! Men 2 ggr lyckades jag iaf doppa mig!
Sedan vart de gitarrhero och gösses va roligt de va, utklassad vart man ju men ;P
Martinas lillebror va då jävligt duktig på de för när vi andra spela på easy så spela han på expert!


Nä nu  måste jag gå för nu börjar min lektion!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu