19 maj 2009

idag är det tisdag och jag har haft prov i samhälls idag..
Jag hoppas de gick bra iaf, men jag fattar inte att jag aldrig lär mig att börja plugga tidigare än vad jag gör..
Men men jag tror nog att jag klara det iaf..
Jag åkte hem med Nadja idag också, riktigt roligt varje gång :)
Sedan har jag faktiskt plugga ikväll också, tro de eller ej..
Den här veckan har verkligen gått fort fast det är ju bra! Åker ju till London på torsdag :) Ska verkligen bli kul att få fara och kolla hur de ha de!
Nä, eftersom jag varit så duktig och pluggat ikväll så ska jag ta och lägga mig i soffan och se film tror jag :)
Ska verkligen bli skönt att kunna slappna av med en riktigt bra film ;)
Nu vet nog alla vilken film jag ska se! Haha
Twilight så klart :)

Nä nu ska ja s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu