4 maj 2009

Idag är det månad och jag tillbringade den i Umeå..
Var på Nus vid 1 och träffade då sjukgymnasten för en ny koll om hur de går med axeln efter operationen, gick väl rätt okej och sedan bar de av åt Åsele igen.. Känner mig så himla trött trots att jag sovit hela vägen hem och faktiskt inte klivit upp förän mittidan hela helgen.. fattar inte riktigt hur jag kan vara så trött..
Kanske är de för att skolan har börjat igen, bara tanken på den får en ju att bli dö trött i skallen!
I veckan ska jag faktiskt ta och tillbringa lite tid i lägenheten så jag hinner plocka ner lite mer saker i kartonger och så tills vi ska tillbaka och ta näsa flyttlass..
Är ju inte länge kvar tills jag flyttar ut nu.. Känns faktiskt både bra och dåligt, tycker ju verkligen om lägenheten som bara den men jag får se de så här att jag kommer spara en massa pengar nu när jag flyttar hem!
Sedan så kan jag ju alltid hoppas på att jag får hyra in mig hos marica nån gång ;)

Nä nu ska jag ta och fara ut på byn en sväng!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu