5 maj 2009

13.24

idag är det tisdag och jag sitter på skolan och försöker se smart ut, tror inte direkt jag lyckas särskilt bra men..
De som ska göras på sjukvården idag har jag faktiskt gjort, vilket är ganska konstigt för jag brukar alltid vara den som är sist på att lämna in saker och ting.. Men den här gången har jag gjort uppgiften färdig och eftersom jag inte vet va vi ska göra nästa gång så får jag en lite slappar lektion just nu tills klockan 3.. skit kul!
Hatar verkligen att de har tagit bort studieplanerna för hade vi haft dem så hade jag kunnat fortsätta jobba och legat steget före men icket..
Det är bara att sitta här och göra ingenting tills jag får en ny uppgift att jobba på..

Vid 3 ska jag och Marica fara ner på PK's och kolla runt lite.. Det känns ju mycket roligare att fara dit nu när man har bilen eftersom det blir inte lika drygt och gå om man handlar något.. Minns då jag och Marica hade storhandlat på PK's och vi fick släpa hem allt som vi köpt i kassar.. fyfan va tungt de var!
Men aja, det kanske var bra att vi fick aktivera våra muskler lite..
Nä nu ska jag ta och surra lite med Emilia å Jessica!


kl 20.05


Ja de är inte direkt vanligt att jag skriver på bloggen 2 ggr samma dag men någon gång ska väl vara den första?
Sitter i lägenheten och har faktiskt rätt så tråkigt! Det regnar som bara den ute vilket gör mig jävligt sur eftersom jag hade tänkt vara nyttig och gå ut å gå en sväng!
Får spara det till imorrn antar jag.. Har verkligen svin tråkigt här i lägenheten och sedan är det så tomt här nu eftersom vi har tagit ut nästan alla mina saker.. Mest troligt äre de som gör att jag inte riktigt "trivs" just nu här..
Men aja, det får jag väl tåla antar jag tills på freda eftermidda då ja åker till Åsele igen..
Marica den tråkmånsen har åkt till Dorotea, dam jag som hade tänkt höra om vi skulle hitta på något ikväll!
Men som sagt, imorrn lär hon ju va hemma iaf :)
Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan och fortsätta läsa boken :)


Over and out....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu