11 november 2009

Vilken morgon, fick höra på morron att vi har självstudier på morgonen.. Inte fasiken tänker väl jag på det utan sätter mig på bussen istället för att gå hem igen och sova?!
Kommer på skolan och då får jag veta att mina sista lektioner är inställda så jag får alltså åka tolv bussen hem..
Ganska så soft :)
Man ska inte klaga i onödan för jag lär nog inte ha sån här tur på länge!
Annars så funderar jag på om man ska göra någon nytta, har egentligen hur mycket som helst att göra men jag tar mig inte för något..
Känner iaf att jag har lite träningsvärk idag, känns ganska bra för då vet jag att jag har gjort nå vettigt iaf :)


Nä nu ska jag kila iväg och göra lite nytta!



Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu