2 november 2009

idag är det månda igen, helvete varför ska måndagar finnas?!
Hatar måndagar!!
Iallafall så klarade jag av och ta mig upp imorse så ja hann med bussen.. är faktiskt ganska förvånad över de själv eftersom ja va vaken till typ 3..? innan jag gick å la mig.. inte direkt smart men ;p
Sedan har ja beställt nya skoterglasögon idag, mamma va så snäll som lovade att låna ut pengar åt mig medan ja sparar allt va som går tills skotercross säsongen drar igång för ja vet att de kommer att behövas!
Så här ser dem ut..!

Skulle egentligen ha köpt en ny hjälm också eftersom mina är lite halv trasig... men jag har fasiken inte råd just nu.. Får önska mig i julklapp eller någonting..
Skulle behövt nya skor också.. nä fy fasiken va ja har saker som jag skulle behöva köpa men jag har fasiken inga pengar!!!
Jag hatar och vara utan pengar, trots att man jobbat hela sommarn och tyckt att man bör ha tjäna så de räcker men icket..
det är typiskt alltså!

Nä nu måste ja ta och lyssna lite på svenska lärarn..

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu