26 november 2009

fan vilken jävla dag de här kommer bli!!
Känner hur arg jag är just nu, komme på skolan nu på morron och inser att vi hade kunna ha sovmorgon eftersom vi inte har några lektioner.. JÄTTE KUL!!!
Tänker att: aja jag får ju iaf åka 2:an hem så då äre väl lungt..
Kollar schemat och inser att JAG FÅR INTE ALLS ÅKA 2:AN HEM!!!!!!!
Åh va förbannad jag blir!!!
Så nu sitter jag å hoppas på att pappa inte far från vilhelmina nå tidigt utan att det tar lång tid å lasta med lastbilen så jag kanske har chansen att åka med han hem!
Vill verkligen inte behöva sitta här tills 16.20 innan jag får åka hem!
Blire så vettifan om jag inte betalar typ marica för att skjutsa hem mig!
Få väl se hur det blir!

Annars så va ja på garaget med mekgubben igår, vi fortsatte med att fixa till skotern inför den 5/12 så den ska vara startklar :)
Vi lackade dit startsiffrorna på pallbocken, kollade variatorn, fixade mina skidor ( kan lova att jag garvade när jag fick testa skillnaden.. man hade som lite mer fäste än förut :P ) sedan så fick jag ett nytt klistermärke på huven också.. en jätte söt anka med keps :) Hur gulligt som helst!
Sedan så vare dax å provköra naturligtvis ;)
Grannarna måste trott att ja va galen.. är ute å kör skotern klockan 12 på natten en onsda?
Tur vi inte har några grannar som stör sig, de är väl van att de väsnas :)
Men man känner hur nerverna börjar jobba då man sätter sig på skotern och vet att nu är det inte länge kvar tills första start.. idag är det ju bara 1 vecka kvar tills vi står och lastar på garaget för att åka på freda mitt i dan..
Ska bli spännande å se hur tusan jag ska kunna somna på torsdan å inte snacka om fredan..
Kommer verkligen vara som ett nervvrak..
Ha redan börja göra en packlista så jag vet att jag får med mig allt som behövs, annars kan det bli som när jag skulle köra i östersund.. kommer på efter en stund vi åkt att ja ha glömmt skoterjackan.. HAHA

Nä nu ska jag ta och sova en stund tror jag!


Over and out...!

 

Måste bara berätta att ja fick skjuts hem! TACK TACK!!

You saved my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu