6 november 2009

Idag är det fredag och jag är ledig från skolan.. Känns kanon bra förutom just nu för ja ha pisstråkigt och alla jobbar ju så man har ingen å fara å hälsa på heller :S
Vet inte riktigt va ja ska hitta på, inte kan ja göra någe på garage heller så ja sitter ju verkligen där ja sitter..
Sitter också å fundera på va tusan man ska hitta på ikväll, vet inte riktigt va ja känner för att göra..
En del av mig säger att ja borde bara ta det lugnt och kanske bara titta på nån film MEN andra delen säger att ja borde hitta på någonting eftersom det är enda helgen som jag är ledig nu på 3 veckor..
snacka om att det är jobbigt då det blir så..
Vet inte om de händer någe på byn heller ikväll, pizzan lär väl va öppen antar ja eftersom de är den varje helg..
Men frågan är om de är nå folk som ska ut?
Tänkte att annars kunde man ha fare ut å dra raggen bara för å kik på lite folk :)
Förresten så måste jag berätta att Marica har tage körkortet :D
Satt med henne som moraliskt stöd på bilskolan och herregud va jag va nervös!!
Trodde aldrig att hon skulle komma tillbaka så det var låååååånga 45 minuter vill jag lova men hon hade klara de där galant! Förstår egentligen inte varför jag var så jävulskt nervös?!
Men det är ju roligt för henne att hon äntligen fått kortet så nu är det bara att vänta tills en grön volvo står på min gård för att hälsa på ;)
Jag hoppas det händer snart för jag är less på att vänta på det nu :P haha!


Nä nu ska jag ta och spela lite gitarrhero och vänta på att Lena ska sluta jobba :)


Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Emma

duuuduuuduuu! Jag är ledig på fredagar! :D Haha, nu tänker jag ringa dig till veckan och boka in ett charlotte och emma möte :)

2009-11-07 @ 15:16:26
Postat av: Marica

Va försiktig med vad du önskar dig, snart står det nog en grön volvo där ;)

2009-11-08 @ 23:10:02
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu