8 november 2009

idag är det söndag och farsda.. Har gett pappa en påse nötter och ett fint farsdas kort.. nöjd vart han iaf :)
Annars ha det inte hänt så mycket idag, låg i sängen tills klockan va halv 4 för då insåg ja att nu måste ja banne mä ta mig upp för att kunna sova ikväll...
Så nu sitter jag här och väntar på att middan ska bli klar :) Känns att de är skönt å bo hemma ibland men ja längtar faktiskt till jag skaffar eget boende igen!

Men om ja fortsätter om helgen, i fredas kväll va ja chaffis åt Svensson & Janne..
Man behöver aldrig vare rädd för att få det tråkigt då man är med dem för de går bara inte..!
Fick skratta så jag hade ont i magen till slut..!
Somnade strax efter 06 och vaknade av att min telefon ringde halv 11!!! kände att ja vart lite lätt irreterad faktiskt :P
Men ja svara och somnade sedan om och låg sedan å halv sov tills klockan va kvart i fem.
For hem till mormor och morfar för att äta middag eftersom morfar fyllde år :)
Mycket trevligt men for efter en inte alls så lång stund eftersom jag var så trött så de kändes som ja kunde somna vars som helst..
Slog på en film och somnade sedan till den :)

Nä nu ska jag ner å käka och sen ska ja ut på byn en sväng!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu