18 oktober 2009

sönda, usch ja va hatar söndagar!
Innebär månda imorrn och en hel jävla skolvecka! Men i veckan har jag bestämt mig för att göra lite nytta på skolan!
Ska göra bort alla uppgifter så jag vet att de är grönt! Ska surra med Nadja om projektarbetet eftersom jag har lite nya ideér :)
Men hur de går å göra bort alla uppgifter... jaa de få ju som sagt återstå att se...!

Annars så va vi till vilhelmina igår, lite folk på hotelle vilket de alltid är då ja far på hotelle!! Störande som tusen men aja, man hade ju bra sällskap och så :)
Vi va inte i vilhelmina förän klockan 12 så vi hann inte va inne på hotelle mer än 1 timme men de funkade de med fast de va ganska så onödigt! När vi väl kom ut från hotelle så ringde ja massa kompisar, va iaf 1 trevlig vän som svara av alla typ tio ja ringde till :P haha
Känns lite pinsamt så här dan efteråt men...

Nä nu måste ja ta och göra lite engelska!


Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu