19 oktober 2009

Igår kväll gick jag typ och la mig kl 9?!
Vaknade imorse av att mobilen ringde halv 7 så jag gick upp och gjorde mig iordning, kollade face och apa och sedan började ja gå till bussen..
Somnade på bussen och sov nästan hela vägen till vilhelmina, känns som att jag har sove för många timmar nu eftersom ja fortfarande är as trött... 
Annars ikväll så blire träning, core + kondition står på schemat och sedan så får jag se om ja går en promenad också..
Skulle tro att de blir en promis eftersom jag vet att jag har prov imorrn och borde plugga men jag brukar ju vara duktig på att hitta på andra saker att göra när ja egentligen borde plugga..
Trodde också att ja skulle få åka hem tidigt bussen idag, vilket ja hade fel på..
har MSK från 2 till tio äver 4 så ja få ta sena bussen hem idag..
Jätte kul..... hatar umeå bussen och vi lär inte få åka direkt heller..
Hade ju hoppats på att ja skulle hinna ut och köra skoter en sväng idag men de kan ja ju glömma..
Hann ju bara köra några varv sist det fanns snö på backen så ja måste ju ta igen lite ;P
Måste även höra med pappa när han ska he ut bussn ur garage så ja få ta in 550:n och byta olja, dämpare och allt sånt..
Måste he fast startnummer skylt på crosströjan också, vet att ja annars inte kommer att göra de åsså står man på tävlingen och är utan åsså få man skämmas... :/



Nu bjuder ja på en uppdatering igen..

Har nyss vare å träna, kanon härligt å känna att man gjort någe vettigt idag. Sedan har jag vissa som tycker att ja ska ut å sladda MEN ja tycker inte man ska riskera andras liv så ja håller mig nog inne! Haha!
Har fixat datorn lite halvt också så ja tänkte bjuda på lite bilder..




Ja ha kört skoter för första gången iår!!! Fan va härligt de va och ja läängtar grymt mycket tills det kommer mer snö så man få börja köra på riktigt! Jösses alltså, känslan är obeskrivlig!


Sedan så hade ja fått en kommentar att någon ville se tatueringen efter den hade läkt så här är en bild på hur den ser ut nu! Fortfarande kanon snygg och ja är hur nöjd som helst!
Har redan planer på 1 till liknande så ja ska snart höra med min motivritare om han har tid å rita en ny :)


Sist så ha ja färga håret brunt! Bättre än min riktiga hårfärg, jotack!


Nä nu måste ja plugga psykologi för ja ha tydligen prov på de imorrn bitti!


Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu