20 oktober 2009

Ha ni någon gång funderat och grubblat så mycket så att skallen nästan spricker?
Säkert!
De är då va ja gjort idag, först med psykologi provet och sedan över en massa annat och nu över engelskan..
Snacka om att hjärnan går på högvarv jämt...
Men aja, nu äre bara 2 dagar kvar till helg så ja får se fram imot de fast ja ska jobba hela helgen men de ska nog inte vara några problem..!
Har förresten anmält mig till skotercross tävlingen SnoX den 5e december som är i Arjeplog.. Känns grymt kul att man snart ska få köra igen! Har verkligen längtat, hoppas bara de kommer tillräckligt mycket snö nu då så man kanske hinner träna lite innan man far iväg på tävligen..
Annars får man ta den som en klackspark och ta det som ett träningstillfälle :)
Har beställt en tröja också, inte helt olikt mig va?
Måste verkligen ta och skärpa mig nu och börja spara pengar! Har insett att pengarna har sinat alldeles för fort iår och det är inte bra!
Kommer verkligen behöva varje krona som kommer in under de här månaderna!
Tur ja jobbar ganska många helger nu framöver, annars skulle jag nog bli helt fattig!
Det är fasiken inte lätt säger ja bara!


Nä nu ska ja försöka återgå till att plugga lite innan ja ska lägga mig!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu