5 oktober 2009

idag är det månda och ja sitter på skolan och väntar på att naturkunskapen ska börja, känns inte direkt lockande och behöva sitta på en lektion i 50 minuter och lyssna på när Anders pratar om en massa skog..?
Känns inte direkt som att ja kommer ha någon nytta av det precis...
Men aja det är bara och bita ihop och se glad ut iaf..
Funderar på att åka till Östersund imorrn efter att ja sluta skolan och hämta ett par dämpare till skotern.. har äntligen hittat ett par till salu igen och jag hoppas att ägaren kan hålla dem den här gången.. Förra gången jag hittade ett par dämpare som ja skulle köpa och hade bestämmt med säljaren att ja skulle hämta dem några dagar efter bara.. Dagen innan ja ska fara så går säljaren inte å få tag på, ringer 30000 gånger och får tillslut ett sms att han har sålt dämparna.. Skulle allvarligt ha kunna strypa honom i det läget!
Så ja hoppas jag har mer tur den här gången!

Helgen då? Den har vare kanon! Har verkligen haft super kul både freda och lörda trots att ja jobbade också..
Men det hindrar en ju inte :)
Va på TG's på fredan och kollade på Gurra Gazol ( HAHA ja vet! ) och sedan va vi hos Svensson på efterfest.. Tycker verkligen att vi hade roligt trots att det ibland blev lite konstigt om man kan säga så...
På lördan så for vi åt Vilhelmina, det var lite problem att hitta 2 chaffisar eftersom vi va ganska många som skulle åt vilhelmina.. Men tillslut gick de och vi komme oss iväg strax efter 21 då jag slutat jobba..!
Väl i Vilhelmina så skulle vi in på hotellet men det var sån jävla kö så vi sket i det och for på krogen istället..
Gick det med och jag hade trevligt ändå! Dock har det vare en dyr helg men sånt får man räkna med!
Sen igår kväll så vart det film med Lena, Peter & Svensson vilket var ganska skönt att bara ligga och slöa i soffan och glo på film!
Vart en skräckis om nå kanibaler och sånt.. va inte direkt den bästa filmen men den dög iaf :)

Nä nu ska jag ta och gå på M1:an och ha natur...!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu