24 september 2009

Idag är det torsdag och jag har fått HELG!!! Snacka om att de känns skönt!
Mamma, pappa & Josefine åker till sundsvall imorrn och jag ska vara hemma med katterna..
Har även bjudit över Lena, Jonas och Sven-Y på middag.. Bjöd Pontus också men han kunde inte komma så de va ju tråkigt :/
Men vi ska nog få trevligt iaf skulle jag tro!
Annars så har jag och Lena slitit raggen på byn ikväll och stått och dreglat över Sven-Y´s nya bil! Helvete va avis man vart! Kanon fin så nu får man gå å va avis igen! Ja som va avis redan då han hade skodan..!
Jaja så kan de gå!
Va på vattngympan också med Nadja, gick faktiskt riktigt bra fast ingen av oss va speciellt peppade på någon träning.
Men vi va duktiga och klarade oss genom hela passet för att sedan va riktigt stolta över oss själva ;)

Nä nu ska ja ta och sova!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu