7 september 2009

idag är det månda och jag sitter på skolan igen.. De sitter och diskuterar om vad vi ska hitta på när vi ska ha aktivitetsdan på onsdag.. Har egentligen ingen lust att vara här eftersom den här dan brukar oftast vara ganska så meningslös.. men jag tycker väl de eftersom jag verkligen hatar såna här dagar.. men hövve saken de andra tycker att det är roligt..
Ikväll så ska jag faktiskt försöka få bort lite skolarbeten så jag slipper dem senare.. Skulle vara skönt om man skulle vara utan skolarbeten några veckor till..

Nä nu säger Marica att jag måste hjälpa henne med tider inför onsda..


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu