4 april 2010

Sönda, känns faktiskt ruskigt bra att jag inte behöver gå i skolan imorrn.. alltid lika bra!
Helgen har spenderats med att jag åkte ut till Sveja för att äta och umgås lite med mamma,pappa,Robban, kusin barnen, morfar å mormor. Sedan bar det av till långvattnet på discot som dom hade ordnat ;P haha ojoj säger jag bara!
Fick pröva Bengans skoter och jag vart helt fast! Lynx RS 600! Vilka grejer alltså! Men hörde att den va väldigt farlig på soppan så de kändes ju inge roligt :/
Men åh, sak samma! Jag vart kär som jag vet inte vad! Va lugnt den bästa maskin jag testa!
VILL HA!!!!!

Annars ikväll så blir det nog en lugn kväll i soffan framför tvn. Känns som jag kommer somna tidigt ikväll fast det skadar nog inte riktigt heller!

Nä nu ska jag göra nån nytta!


0ver and 0ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu