11 april 2010

Idag är det sönda och alltså sista kvällen på lovet. men jag har trots allt gjort någe nytta på lovet.
ja gjort bort 2 uppgifter så det känns jävligt skönt faktiskt.
Men jag har engelska uppsatsen kvar än och den blir nog inte att leka med skulle jag tro.
Har suttit och läst lite grann om hur diabetes behandlingen va förr osv men hur jag ska kunna skriva ner det på en uppsats på engelska kan ju bli spännande!
Jag få nog vackert kämpa med det ett bra tag! Men de ä bara å göra sitt bästa!

Annars så blir det en väldigt kort vecka för mig i veckan, imorrn åker jag till umeå för att besöka NUS på ett akutbesök efter att axeln for ur led i tisdas kväll..
sedan på onsda åker ja te Umeå igen för att träffa min kirurg på NUS.
Skolan kommer nog inte bli glad på mig men det skiter jag i! Känns som det är viktigare att jag får nån koll på denna axel innan jag har dragit sönder den helt! Det vore ju ganska onödigt..
Det är ju trots allt en axel jag ska ha hela livet så det känns faktiskt lite viktigare att få den fixad.
Helgen har jag tillbringat i sveja med Klemet, Janne å Fredrik med skoterkörning och annat roligt.
For till Åhman å en massa andra för att basta på lörda kväll, slutade med att husvagnen som de hade gjort en bastu av satt sig så vi kunde inte öppna dörren. Vi fick helt enkelt truga in så mkt folk som möjligt i ena sidan av husvagnen och hoppa för att vi skulle få upp dörren.. Haha vilken upplevelse!
Men jag hade trevligt och det va verkligen värt att minnas!
Jag va även först av sällskapet att bada i isvattnet, att de ska va en kvinna för att våga! haha
nja det va nog mer svensson bännskallen som slog in att jag skulle då fan inte vara så feg som alla andra!
Så jag hann med å bada 2 gånger under kvällen, andra gången fick ja även med mig fredrik å janne ;p haha
nä nu ska ja ta å sova så ja orkar med umeå resan imorrn!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu