22 augusti 2010

Imorrn börjar skolan igen men jag har ingen skola att gå tillbaka till..
känns faktiskt lite konstigt att man inte kommer att sätta sig på vilhelmina bussen imorrn bitti men skönt!
jag har tillbringat helgen i sveja med några underbara vänner och det har verkligen gett mig ny energi! Det behövdes vill jag lova!
Vi ha spelat kort, rott med båten, en del ha kört cross, eldat, pratat och bara funnits till!
Det behövs inte så mycket för att man ska känna sig som en ny människa! Det behövdes bara en lugn helg..

Jag har också insett att det snart är september vilket gör att jag börjar gruva mig inför uppsala resan.. känns tungt att veta att detta är nog mitt sista hopp för att få någon hjälp med min förbannade axel..
Kommer bli tungt att fara dit känns det som, finns en viss rädsla där trots allt, vad kommer de att säga? finns de någonting som de kan göra? Många tankar men inga svar..
Är glad att Fredrik ska följa så jag slipper åka ensam..
De hade nog blivit tyngre då...!
Ska ta mig i kragen å ringa upp på sjukan imorrn, tydligen så vill dem att jag ska lämna några blodprover ( antar att det är uppsala som ska ha några, kan inte tänka mig nå annat eftersom de va rutin prover.. )
Så det är väl lika bra att göra de så fort som möjligt antar jag..
Ska passa på att kolla om jag kan få prata med en läkare också som kan förnya mitt recept på värktabletterna för dem va ju slut då jag hämtade ut sist å jag har insett att det kan vara dumt att vara utan..

Nä nog med svamlet, nu ska jag försöka sova!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu