10 december 2010

Fredag såå jävla skönt att ha gjort bort duggan nu så nu ska man bara nöta all medicinsk termalogi, rörelse apparaten, nervsystemet å cellens uppbyggnad tills efter jul..
FAN va de känns skönt! Så nu ska jag försöka läsa lite åt gången varje dag för jag lovar, det är inte lite vi ska läsa heller..
men aja, ganska intressant så det ska nog fungera..!
Iaf så sitter jag nu i lägenheten i övik och väntar på att klockan ska bli 2 för då ska jag ta bussen upp på sjukan och ta blodprover..
Sedan ska jag ta en promenad tillbaka till lägenheten och packa det sista och sedan invänta lillebror fredrik..
Känns skönt att han kunde hämta mig så jag slapp vara kvar här under helgen.. hade inte direkt vare så nice..
fast egentligen, då hade man kunna parta med lite klasskompisar så man hade ju inte vare helt göralös direkt...
fast de ä jävligt skönt att åka hem också :)
Funerar faktiskt på att ta en grogg ikväll för de tycker ja att ja förtjänar! ;p haha



Det är mycket som händer just nu och jag vet inte riktigt vars jag ska börja..
Mycket tankar, funderingar och framför allt.. mycket rädsla..
Allting känns så nytt och det är nog därför fast de är jobbigt iaf...!
Jag känner att jag behöver fundera, samtidigt som jag blir arg på mig
själv som ens tänker så där..
Mesta ha nog att göra på att ja tänker på skillnaden och ja..
jag är alldeles för osäker på denna person än,
jag vet helt enkelt inte vars jag har denna människa och de är jobbigt för de enda
som åker genom skallen är att när som helst kan det lika gärna vara så att
den är borta och då står jag där igen med allt kan användas imot en..
Here is no one left to trust.
Raise a lie, one that I can see!




~* Man når ALLTID sanningen genom att tvivla *~



Over and out....!

Mohaha ser ut som en köttbulle!
Fast de bara ä så att ja sitter i skräddarställning
å böjer mig fram så då vart tröjan som ett tält :P
haha fast de bju ja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu