13 december 2010

Sitter och lyssnar på musik och ja... Raubtier har såna jävla bra texter så de finns inte! Diggar dom stenhårt alltså! Nu ska ja packa så ja ä klar för att åka till övik imorrn å sedan vidare te östersund på tisdag...

 

 

Tomheten är allt jag har
Besvikelsen är allt som du lämnade kvar
Du bröt ditt löfte till mig
Och mitt hjärta frös ihjäl
I evig vinter dväljs jag
Med kall och plågad själ
Du svor en ed
Den håller dig fast
Den är ditt kors att bära
Förevigt din last
Din heder blev förverkad
När du valde att gå
Jag undrar vad som drev dig
Och kan omöjligt förstå

Din kärlek är för vildsint och kärv
Du har polarvargens ögon
Du har hunger likt en järv
Fruktan för dig tränger sig in
Bränner mitt skinn
Du svor att du för evigt var min
Du svor att du för evigt var min

Svekets pris är ett skålpund kött
Som karvas I från benen
Tills kroppen förblött
Tum för tum med knivens egg
Ska jag genomföra mord
Och lägga dig till vila
I’mörk och ovigd jord


Förstår inte hur man kan komma på såna bra texter, finns det någon låt som har text som är så jävla sann som hjärteblod?!
Den stämmer till punkt å pricka och ja kan lyssna på den i evigheter utan å bli less! Helt underbar!

Nä nu ska ja försöka sova trots alla tankar och funderingar...


Over and out.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu