2 december 2010

Tillbaka till Övik å hade jag å emilia vetat de vi vet just nu så hade vi fan skitit i att åka tillbaka imorse!
Att få en föreläsning på nervsystemet på engelska bör inte direkt vara speciellt svårt..
MEN...
Att ha en ryska som ska berätta på engelska och bryter om vart annat på ryska.. de ä fan inte de enklaste så jag satt bara och försökte hänga med så gott de gick men direkt då de kom nå ryskt så varu körd..
så jag bestämde mig för att läsa i anatomi boken istället.. de fungerar nog lika bra!
Väntar på att en läkare från Umeå ska ringa mig också fast än ha hon inte ringt upp :/
men ja antar att hon kommer ringa på hemvägen å precis där de ä dålig mottagning..
skulle inte direkt förvåna mig :P haha

Annars så håller ja på å bli galen.. har letat efter julesnusen nu över allt i övik men inte fan hittar jag den någonstans :(
Ledsen flicka! Men ja ha messa lillebror å bett han kolla i göteborg om han skulle fara på någon affär så förhoppningsvis så hittar han någon åt mig! På tal om de så kommer ja nog åka hem redan ikväll som de ser ut just nu... Känns kanon faktiskt! Sedan imorrn så ska de fixas lite kaffe å fika då Janne kommer förbi på kaffe å sen ska vi kik på någon skoterfilm å surr!
Alltid lika trevligt!
Sedan på kvällen ska jag upp till Tommy å hämta fabbe pojken eftersom jag ska ha han i helgen medan lillebror ä borta..
Så jag sitter faktiskt å funderar på hur jag ska skämma bort han lagomt mkt tills lillebror kommer hem igen :P HAHA
Nä nu ska ja inte vara elak, vi ska ha de så roligt jag å fabbe!
Det som känns jobbigast med att åka hem tidigt härifrån är att jag vet att ja inte kommer träffa Tobias någonting i helgen :( Han hade massa saker han tydligen skulle göra så då tillbringar vi helgen var för sig..
Tråkigt men så måste de vara ibland.. Tråkigt men sant!

Sitter och lyssnar på Raubtier just nu å jag har fått " en hjältes väg" på hjärnan så nu kommer ja nynna på den heeeeela vägen hem! Blir terrad av Emilia oxå för att hon ville att jag ska komma upp till hennes lägenhet å hjälpa henne med komplitering som dem hade på uppsatsen som man skulle skickas in.. haha för att visa hornen ja ha i pannan så måste ja säga att de känns jävligt skönt att inte ha någonting att komplitera alls ;) haha

Nä nu äre bäst ja springer upp innan ja ser emilias dator ute på gatan.. verka inte alls gå nå bra :P haha


Saknar dig så himla mycket!




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu