31 december 2010

Sista dagen på 2010..
ja va ska 2011 innebära egentligen? plugg vet ja men de kanske inte riktigt va de man ville veta just nu men!
Insåg att de va ett tag sedan jag skrivit och de händer så mkt runt mig nu som jag tar och fixar först så jag ha inte haft så mkt tid vid datorn faktiskt..
De ha blive några sömnlösa nätter också, jobbigt men så kan de vara ibland..
jag försökte å får man ingen respons tebax så gåre som de gå så att säga..
Så som sagt, mkt just nu så därför kan de bli tyst på bloggen ett tag...

Men lever gör ja iaf...

Bjuder på lite bilder från 2010 istället!

För er som inte vet, Tobias vann med 1 poäng i bowlingen MEN ja kom på highscore listan! 6:e plats ;D






Over and out...!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu