4 december 2010

lördag, och de ä riktigt skönt ute..
-14 ä riktigt nice måste ja säga, inte för kallt men lagomt!
Vart en konstig kväll igår och ja.. de kändes inte alls nå bra.. värsta av allt va nog att man stod alldeles ensam också...
Men ja, de gick bra ändå.. ja kröp ner med fabbe för att sova ganska tidigt å de va nog lika bra..!
Idag for jag ut på crossbanan och kollade på då Sven-y tränade å det kändes surt som fan att stå på sidan av å bara titta...
Men jag ville inte chansa med förskylningen för de är ju trots allt onödigt att bli mer sjuk då tävlingarna snart börjar..!
Snart så ska ja börja ge mig av åt vilhelmina för att hälsa på marica :) ska bli skönt att träffa henne igen för de va ju trots allt ett bra tag sedan nu!
Syrra skulle me också så ja väntar te halv 4 å ha hon inte komme hem då så få hon lov å stanna hemma..!
Fabbe lär nog bli glad också över att vi ska åka iväg, han älskar ju att åka bil pojken..!
Han fick ju följa med på crossbanan också å då passade han på att sprina runt i skogen en stund medan jag å sven-y stod å surra...
så nu ligger han helt utslagen i soffan :P haha gullungen alltså!
Ha också hunne prata en stund med Tobias innan han skulle iväg till en kompis...!
Vart inte så långt samtal men de ä ju trots allt inte speciellt roligt å prata på telefon, roligare å prata 4 ögon imellan men ibland få man ta de sämre alternativet då man inte kan träffas varje helg! Int så myche å göra åt så att säga!

Nä nu ska ja ta å göra mig iordning för att fara!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu