5 december 2010

söndag, gick å la mig vid tolv igår tro ja? å sedan vaknade jag vid tio av att Fabbe kom och la sig  bredvid mig i sängen..
Somnade om och vaknade vid 2 att fabbe höll på knuffa ur mig ur sängen.. jösses va han kan bre ut sä!
Men aja klev upp och sa åt Fabbe att vi skulle gå ut å gå men de kunde ja glömma.. han titta på mig precis som: äru dum i hövve eller?! ja ligger här å sover...
Så han fick ja inte med mig ut.
Halv tre klev han upp å sa högt och ljudligt att NU vill ja gå ut..! haha frän pojke de där!
Förskylningen håller på att ta kål på mig tro ja, tröttare än tröttast å gör ingenting annat än att nysa...!
Hade tänkt göra så mycket idag men de sket sig, men de känns ändå skönt att få ha sove ut ordentligt!
Så senare ska jag ner till mormor å morfar å äta middag så jag funderar skarpt om man ska slänga sig i duschen innan man åker ner..
Kanske ä lika bra så man få nån värme i kroppen!
Imorrn kväll kommer lillebror hem också, viket innebär att ja inte kommer att vara hundvakt nå mer.. känns ganska tråkigt faktiskt eftersom jag nu är van att få ligga å kramas med fabbe i soffan då man kollar på film på kvällarna å nu ska ja behöva se film ensam.. trååkigt!!
Men aja, kanske kommer de fler gånger som ja bli barnvakt, ja tvivlar inte :)

Sedan så blire att åka tillbaka till Övik på tisda.. vettifan hur de känns men de känns inte roligt iaf, MEN som sagt. ja håller tummarna på att man får åka å hämta skotern åt helgen :D
Då kommer denna vecka kännas så mkt bättre! Å sedan te helgen blire mkt som ska göras vilket kommer att innebära MÅNGA timmar på garaget! Men de ha man ju vare med om förut å de brukar alltid vara lika roligt!
Sedan ska klistermärken beställas också, börja bli mycket nu!

Nä nu ska ja ta å he mä te duschn!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu