7 december 2010

tillbaka till Övik och ska försöka ta nya tag även fast jag inte känner mig speciellt pigg just nu..
förskyld å satan men jaja, de som int dödar de härdar så att säga!
Va en tung natt inatt..
Pratade med lillebror lite grann och Tobias lite grann, någonting inom mig gjorde att ja inte kunde sova, allt vart bara tungt.. För mkt tankar och känslor...
Är så glad att jag har dessa människor runt om mig även fast jag förstår att de bli lite tungt för dem med...
Trots de finns dom där och stöttar mig och nu börja ja faktiskt känna mig stark igen!
Så nu orkar jag nog mig igenom de där genomslagen som kommer, hoppas jag iaf...!

Ikväll blire anatomi plugg för hela slanten då det är dugga på fredag!
Man inser att det är fruktansvärt mycket nya ord och väääääldigt mkt på latin :O
Men skam den som ger sig så att säga!
Ska snart springa upp till Emilia å se till att vi få lite plugg gjort för imorrn ska jag upp tidigt å ringa vårdcentralen i övik för ja ska ta ett nytt CRP och jag sa denna gång att jag tänkte inte åka till Åsele för de direkt..
stick i fingre, njaa 14 mil känns lite för långt för de!
Så förhoppningsvis kanske ja få ta det här i övik imorrn så ha ja de bortgjort...

Nä nu ska ja skutta iväg upp te emilia å se så hon gör nå vettigt! ( tvivlar gör ja men vafan de låt bättre om de ä osagt ;p )



Tack för att ni finns!








Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu