9 december 2010

va ett tag sedan ja nu skrev bara rakt upp å ne sen ja börja med varje dag grejse men ja tänkte att jag skulle berätta lite nu vad som händer omkring mig!
Imorrn så äre dugga vilket innebär att vi suttit och pluggat en hel del! Massa ord som ska in i huvudet och det känns inte som jag har koll på någonting faktiskt!
Håller bokstavligt talat på att bli galen!
Men jag tror att det kommer bli bättre nu då man ska plugga på samma saker under jul för då kan man verkligen läsa lite åt gången och inte ge sig förän man har fått in de i skallen!
Imorrn ska jag upp på vårdcentralen och ta en massa prover, känns lite små drygt att jag inte ska ta dem förän kvart över 3 och vi slutar tolv...
Men lillebror är så snäll och kommer å hämtar mig! Känns kanon bra för då hinner jag surra med honom också, mycket som ja vill berätta just i nuläget :)
Har inte hört någonting om skotern heller... :'(
tydligen är de flygstrejk i finland och det är därför dem är sen från fabrik..
vafan skit i de där å se till å få hit skotern åt mä känner jag bara just nu! Jag måste få börja träna för nu rusar verkligen tiden iväg och det är inte alls länge kvar tills första tävling!
längtar sååå jävulskt nu alltså!

Annars så finns de väl inte så mkt att berätta just nu?
Jo jag åker till Östersund nästa vecka för att träffa Tobias, sova över hos han så man få mysa lite :)
Saknar han såå grymt mkt just nu och skulle göra va som helst för att få krypa in i hans famn och gömma mig där ett tag!

Nä nu blire duschn å sen.... SKOTERFILM :D
bra laddning inför duggan va? ;)

Bjuder på lite bilder också!


Första träning, orginaldämpare å allt.. ingen direkt höjdare men hä gick!



2 sötnosar som kikar på film hos mig i lägenhetn i Åsele!


Känns som igår men de börja va ett bra tag sen nu!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu