Dag 15 - mina drömmar

oj vad har jag för drömmar egentligen?!
Den absolut största drömmen är att bli mång miljonär, fan va gött de had vare! men sedan att få bli riktigt duktig på skoter och sedan kanske kunna leva lite grann på det hade ju inte heller varit fel!
Tänk att få göra det bästa man vet och dessutom ha de som jobb.. snacka om härligt liv!
Att få skaffa familj är ju också en dröm även fast det kanske inte riktigt som den största drömmen just nu men...
Va väl egentligen de som ja kunde berätta om mina drömmar!



Annars så ha skotern komme så på freda morron åker jag och pappa och hämtar den :D
Livet är på top just nu!


Nä nu ska jag ta och mysa lite med Tobias!




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu