Dag 18 - min favoritfödelsedag, dag 19 - detta ångra jag + Dag 20 - den här månaden

ha hamna efter några dagar så nu slår jag ihop dem! ;p

Min favoritfödelsedag.. kan man ha någon sån ens? ja tycker alla födelsedagar är bra så jag har ingen favorit..

Detta ångrar jag...
det är faktiskt mycket som jag ångrar..
Tänker man tillbaka på det man varit med om så ångrar jag att ja inte lyssnade på folk omkring mig för nu i efterhand så ser jag hur mkt jag blundande och bara hängde med i svängarna..
jag kan ju inte påstå att jag mådde bra under den tiden och det har tagit mig 3 år innan jag vart mig själv igen och orkade ta tag i saker och ting.
Detta är någonting som jag kommer få ångra hela livet samtidigt som detta gjort mig starkare.. jag viker mig inte alls lika lätt nu mer utan ja stå på mig för denna sits tänker jag inte sätta mig i igen!

Den här månaden har varit lite upp och ner faktiskt.. ena stunden har allt varit som en dröm och ena stunden känns de som att man tappar fotfästet och får inge fäste igen...
Men denna månad fick jag ju hämta skotern vilket innebär att en av mina drömmer gick i uppfyllelse :D
Äga en RS och jag är grymt nöjd, I'm löööving it!
Men annars kan jag inte påstå att denna månad varit speciellt olika alla andra månader förutom att det är jul då..
Å de gillas ju alltid!
Sedan kan man ju inte säga annat än att de hela kommer ju bli såå mkt bättre om Tobias kommer till veckan också ;) de mega gillas!


Nä nu ska ja ta och slå på en film!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu