Dag 23 – Det här får mig att må bättre

skotern får mig att må bättre, det får mig att släppa alla tankar och bara finnas till och det behövs faktiskt ibland!
Det är så skönt att sätta sig på skotern och bara köra iväg och hela tiden testa sina egna gränser och köra mot sig själv som tex på crossbanan..
att hela tiden ha i skallen att "nä nu jävlar ska ja göra de här varve bättre än förra" de ä så grymt härligt!
Kör man utanför banan så känner man en sån stor frihet att bara kunna fara överallt. Frihet alltså!
Sedan får Fredrik mig att må bra då jag är nere just för att han alltid finns där och lyssnar när jag behöver det..
Tobias får mig att må bättre då han ä i min närhet! Man slipper vara ensam och känner sig så himla omtyckt och det behövs det med för att man ska orka med detta liv :)


Lyssnar på Raubtier och bara njuter!

Och faller jag där striden gå
Begrav mig med min basker på
Tillsammans med min automatkarbin
Säg till mor att när jag dog
Såg ni hur jag lyckligt log
Och offrade mitt liv med disciplin





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu