Dag 6 - min dag

haha varför ska man alltid få såna här frågor då man inte har något roligt att berätta?!
men jaja..

Min dag har bestått av att plugga, plugga å plugga!
har diskuterat en massa olika grejer med emilia bland annat kärlek å dödsfall..
fråga mig inte hur vi kom in på dödsfall när vi prata kärlek men jag antar att detta är en yrkesskada :P
haha man snackar mycket om sånt inom sjukvården ha ja märkt.. bli bara mer å mer ju mer man pluggar också känns de som..
eller så äre bara för att man ä döds less på pluggningen... HAHAHAHHAHAHAHAHAHA humor!!!

Sedan så tog vi en promis och gick på hemköp å köpte en energi dryck för att orka plugga lite till å nu ska vi snart börja hårdplugga cellens alla delar å mojenger...
För tenta på freda.. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu