Dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän!
När jag var liten så var det Camilla eftersom att vi umgicks jämt! Sedan så började vi gymnasiet och vi tappade mer och mer kontakten.. tråkigt nog! Men bra vänner är vi fortfarande och vi pratar med varandra imellan åt :) Varför jag inte riktigt kan säga att hon är min bästa vän just nu är för att vi tappat så pass mycket kontakt och jag menar på att din bästa vän vet allt om dig och som alltid står bakom dig i alla väder vilket gör att du kan dela allt med denna människa!

Sedan har vi min alldeles egna babe Marica :D

Jag förstår egentligen inte hur vi vart som helan å halvan under gymnasiet. Jag flyttade som sagt till Vilhelmina tidigt och när Marica sedan flyttade till Vilhelmina tog jag min chans och bjöd ner henne till min lägenhet på fika!
Sedan satt vi i flera timmar och bara prata och vi hade så otroligt mycket gemensamt och sedan va vi fast! Vi umgicks allt mer och hade en massa roligheter för oss :)
Trots att jag flyttade hem efter 2 år i vilhelmina så umgicks vi ofta och har fortfarande kontakt med varandra!
Denna människa kommer nog aldrig bli kvitt mig utan för leva med mig resten av livet :P

Å nu till den som står mig absolut närmast!
Fredrik!

Här förstår jag inte riktigt heller hur tusan vi vart som vi vart! Vi började umgås, festa ilag och sedan kunde vi sitta i timtals och prata och se film osv.
Han började också hjälpa mig med skotern och vart ett stort stöd för mig inom min sport. Han följde mig på träningar och tävlingar och peppade mig till 1000 för att kämpa på att bli bättre samt ha en maskin som fungerade perfekt inför tävlingarna!
Det vart många timmar på garaget och vi hade aldrig tråkigt utan skrattade ofta och även om vi ibland vart lite små pjött på varandra så tog det inte mer än 5 minuter så va vi sams igen.
Vi kan alltså inte vara ovänner, det fungerar inte.
Vi har delat mycket med varandra, allt från himmel och jord! Vi har gråtit och funnits där för varandra i dem lägena då det vare som jobbigast. Jag bodde även hos honom en period i livet då jag inte riktigt hade sån stor koll på mig själv, då det mesta va jobbigt och jag hade inte alls någon livsgnista. Ska jag vara ärlig så är jag glad att jag fick bo hos honom då eftersom han hela tiden fanns där för mig och även fast det fanns nätter då jag väckte honom mitt i natten och var alldeles förstörd så tog han sig tid och fanns där tills jag somnat. Utan honom vettifan hur mitt liv sett ut idag å jag är grymt tacksam för att han har fått mig att få en annan syn på livet!
Vi fick många gånger höra att vi hade någonting på G att vi dejtade varandra osv men för oss fanns inte detta på världskartan. Vi va som syskon och så fick det bli. Syskona Svensson! Vi bildade ett team tillsammans, Team Svensson Racing och vi båda vill satsa så grymt mycket på det!
Detta är min bror och vi kommer nog att vara syskon resten av livet!

Så jag skulle kunna sitta och skriva om mina bästa vänner hur länge som helst men ja tro jag få ge mig nu.
1 sak är säker.
Jag älskar dem hur mycket som helst och klarar mig inte utan dom!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är lite småroligt, Jonna frågar lite nu och då hur ni är släkt, typ om ni är syskon, kusiner osv :)

2010-12-08 @ 15:31:41
URL: http://kkannafanta.blogg.se/
Postat av: Marica

Vill aldrig bli av med dig heller ! Älskar dig :*

2010-12-08 @ 22:03:41
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu