sometimes I hate thoughts more than ever....


Har hämtat Fabbe pojken hos Tommy nu och jag måste säga att de ä riktigt roligt å vara barnvakt åt honom..
man få liksom göra så mkt roligt å motionera bli sååå mkt roligare ;p
Ha även drucke kaffe å fikat med Janne och de va mkt trevligt :) Vi surrade en hel timme och de känns att de va länge sen som man umgicks med han!
Detta måste ändras på känner ja, vi delar ju faktiskt ganska mkt intressen + att när vi väl umgås så ha vi aldrig tråkigt :)



Just nu vet jag inte riktigt vad som händer inom mig.. jag har 10000 saker som jag vill få fram men ingenting kommer ut ur munnen på mig..
Just nu saknar jag lillebror mer än någonsin, han bruka alltid finnas här för mig och hjälpa mig att få fram vad som känns fel men denna gång är han borta och jobbar..
Ångesten som finns inom mig bara skriker och jag vet inte vars ja ska ta vägen..
Ja känner en press för så himla mycket just nu, ingenting går som jag tänkt och... ja...
de ä helt enkelt för mycket just nu...





I never seem to understand.

The time, the place, and who I am.
Define a way to stay alive,
It’s like I’m living a lie.



Just fuck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu