wooop woooooop

Jösses, efter en riktigt jävla dålig gårdag å en halv dålig dag idag så måste ja säga att ja ha världens bästa umgänge!
Surra med Sven-y på banan va riktigt roligt! Mycket man har och lära samtidigt som vi har en del saker som man kan fundera över tillsammans.. de ä så man lär sig... right?!
Va till vilhelmina och träffa marica och de va behövigt! haha vi käkade middag och sedan somna vi bägge 2 :P
Men iaf så hann vi ju umgås lite grann i vaket tillstånd å en stund i sovande men vafan, umgicks gjorde vi ju!
For tillbaka till Åsele och satt på facebook en stund innan jag slängde ner mig i badkaret för att återfå lite värme och få mjuka upp musklerna lite, känns som ja ha träningsvärk..? vars nu de kan komma ifrån?!
Sedan ha jag inte gjort så mkt annat än att sitta vid datorn och kolla på film..
Avslutade film kvällen med ruffriders och humöret vart faktiskt mycket bättre även fast vissa funderingar finns kvar men jag lovar att får jag hämta den nya maskinen te helgen och få tillbringa lite tid på banan så kommer dem vara bortblåsta...!
Så de första ja ska göra då jag vaknar på måndag är att ringa kalix maskiner och höra hur de ser ut...! kanoners!
Nu gå man bara å lääääääääängt efter den!!

Sen måste ja ju bara säga att ju mer jag tänker på de ju mer skrattar jag.. Att kommentera är en sak men att sedan göra samma sak själv..? ja, kanske är vissa saker okej för en del att göra men inte vissa..
Ganska komiskt faktiskt!
Ingen är perfekt och man kan inte ändra på någon människa, alla verkar inte ha förstått de tydligen..


Är du redo för att möta konsekvensen
Är du stålfast står du fast resolut
Kan det hända att du vandrat över gränsen
Kan det vara ett förhastat beslut


När klingan är dragen och kortet är lagt
Där ångern får verkan förgått
När domen har fallit, när ordet är sagt
Får syndaren sona sitt brott


Hör min varning!






Vissa saker kommer aldrig att ändras.
Ungefär som mitt intresse eller min syn på vintern.
De ä de ja lever för, brinner för..
That's it!
( tack ännu en gång Sven-y för att du fick ner mina tankar på bild,
I'm lööving it! )

Tittar ner på tatuerigen varje gång de blir så här,
då allt känns som de gå imot en..
Min bästa vän fick mig att inse att ja är den ja ä å
ja duger precis som ja ä!
Detta ger styrka till mig själv precis som...

de 3 stjärnorna som påminner mig att
vi alltid finns där för varandra å
stöttar varandra i varje steg vi tar!
Så när ja hamnar i dessa lägen,
vet ja att du alltid finns där och
torkar mina tårar och lovar
att solskenet kommer tilbaka!
Ja älskar dig vännen!

Alla mina tatueringar står för någonting
å ja ä gla att ja ha dem då de känns svårt
för då bli man påmind att:
Ryck op dä, he lös sä!




Nu taggar vi säsongen 2010/2011




Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu