12 februari 2010

idag är det freda och jag har faktiskt svårt att fatta det.. tycker det känns som att det ska vara mitt i veckan men det är antagligen för att jag ska vara i lycksele ihelgen och göra praktik..!
Känns lite surt faktiskt men det ska nog gå bra då ja väl är där :)
Sedan så är jag ledig på tisdag och då blir det att åka hem till Åsele igen, ska hålla tummarna att vädret kommer tillåta ett träningspass på banan innan lycksele och SM kval 3. Känns som jag vill kolla hur maskinen beter sig nu när ja bytt lite grejer i variatorn :)
Känns kanon kul att det äntligen är gjort för ojoj vilken skillnad det var sedan tidigare! Hann ju testa lite grann iaf bakom garaget!
Men det va inte de lättaste å få dit vill ja lova, vet inte hur länge ja höll på men tillslut så gick de bra ;P fick ju hjälp så.. haha!

Nä nu ska jag ta och byta kläder från garage kläderna och sedan ska ja ut en sväng!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu