14 februari 2010

idag är det alla hjärtans dag och jag får inte tillbringa den dan med den jag älskar..
Skotern!! ;)
Sitter i Lycksele och verkligen längtar hem till Åsele men som tur är så får jag åka hem imorrn! Hoppas på att vädret ska tillåta en träningsdag på tisdag för just nu vill ja bara träna! Kollade just på Smhi och det ser ut som att det inte ska bli så kallt så jag hoppas på det men de kan ju faktiskt ha fel, tråkigt nog!
Men ja håller tummarna!
Imorrn kväll då ja kommer hem ska jag ta mig en titt på variator remmen en gång till för att kolla om det är den som gör att skotern inte går som jag vill eller som förut kanske jag ska säga..
Är precis som att den är jätte svag och inte riktigt orkar och så ha de inte vare förut.. bli lite orolig
Hade världens idé på hur man skulle kunna fixa det men efter att ha prata med mekanikern så fick jag förklarat att min idé inte fungerar.. typiskt va?!
Men jag få göra det bästa av situationen helt enkelt!
Ha nyss ätit efter att ha vare på praktik hela dan och ska snart hoppa in i duschen och sedan packa eftersom jag åker till Åsele imorrn som sagt!
Slutar tidigt dessutom så det känns ju ännu bättre!
Fast det känns ju alltid jobbigt å fara dit på praktiken men så fort man komme dit så känns det bra, trivs verkligen och jag har verkligen fattat att det är det här jag vill hålla på med!
Fast kanske inte som undersköterska men jag ska ju försöka orka läsa vidare sen då jag tage studenten..
Lika bra och göra bort det på en gång känns det som!
Men som sagt, först måste jag ta studenten och sedan få ja ta det som det kommer :)

Har suttit och tittat på racekalendern och insett att nu börjar tävlingarna komma varje helg, sånt gilla ja!
Då behöver man inte ha ångest över att man inte gör någonting på helgerna utan då ä man både nyttig och har svin roligt på samma gång.. helt perfekt!
Måste bara hitta något intresse på sommarn också men hittils ha ja inte lyckats.. fattar inte hur man kan gilla sommarn så jävla mycket. finns ju fasiken ingenting och göra.. jobba iof men man vill ju göra nå annat också!
Men aja, de problemet få man ta då det kommer!

Nä nu ska ja hoppa in i duschen! men först bjuder jag på 2 fina bilder från Arctic cat cup som Sverker Berggren ha tage!





Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu