16 februari 2010

Idag hade jag planerat en träningsdag på crossbanan och va verkligen helt inställd på det MEN då vaknar man åsså äre över -20 grader kallt.. va bara å glömma min träningsdag..
De senaste gångerna jag ha sagt att jag ska fara å träna ha de blive svin kallt å då ja är i Lycksele och har praktik är det hur fina dagar som helst.. hur typiskt är de?!
Bara att gilla läget och hoppas att det går bra iaf på sönda i Lycksele..
Tur man ha 3 träningsvarv iaf så man kan känna efter lite grann hur skotern känns...!

Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt!

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu