19 januari 2010

idag så har det vare mkt på akuten och jag har verkligen fått göra kanon mycket! Trivs som fisken i vattnet och jag tror faktiskt inte att jag kommer vilja åka hem efter 5 veckor..
Man möter många underbara människor och jag känner mig faktiskt " godkänd " där, jag kan inte göra mycket men folk är ändå så himla tacksamma för det lilla jag gör! Känns faktiskt riktigt roligt!
Ha börjat göra lite saker och ting på egen hand och det känns att det är det här jag vill jobba med! Älskar att känna hur pressen stiger på en då det kommer in mycket folk och hur man hela tiden försöker komma på vad det kan vara för "fel" på den som kommer in, allt blir som en stor kluring som man ska lösa... Sånt gillar jag!
Hoppas nu bara att jag ska få lära mig så mycket mer saker fast det tror jag inte blir några problem!
Kan förresten berätta att mitt passerkort fungerade inte ikväll så efter att jag varit med en patient som skulle få lämna akuten så tog jag mig inte in  igen så jag står i en gång med ingen stans att ta vägen och ser inte en människa heller..
Jag står där som ett fån å tänker: vafan ska jag göra nu?!
Men som tur va så komme postgubben och skulle lämna nå grejer te akuten så han släppte in mig igen! HAHA
Så imorrn måste jag gå till enhetschefen och få ett nytt kort så jag kan röra mig fritt över huset för det gör man ganska ofta vill jag lova..!
Imorrn jobbar jag morgon och jag funderar faktiskt varför jag inte lagt mig än?
Nadja hon är smart och har lagt sig men jag kan inte sova för jag har minst 80000000000 tankar i skallen som vägrar att lämna mig ifred så jag kan sova..
hatar då jag börjar tänka så här för jag vet att de slutar med att jag inte kan sova alls..
Men snart ska jag ta och dänga nått i skallen på mig själv så jag kanske somnar ;p
Sen så ska jag hem till Åsele för jag är ledig på torsda så jag lämnar kvar nadja här, stackarn MEN som sagt. hon ä ledig i helgen och det är INTE jag! Men det ska nog funka det med! :)
Men eftersom jag är ledig på torsda så blir det träning för hela slanten för min del, sen har jag inte bestämt mig om ja åker tillbaka till Lycksele redan på torsda kväll eller om det blir freda morgon.. Återstår att se..

Nä nu ska ja försöka sova!

Over and out...!




Vit / svart eller kan en lögn vara grå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu