14 juli 2010

nu är det länge sedan jag uppdaterade här men de är nämligen så här att jag har flyttat in i lägenheten och där har jag inge internet än..
så därför har det varit dåligt uppdaterat här..

Har egentligen inte hänt så mycket mer heller än att ja ha flyttat in i lägenheten, fått nästan ordning på alla sakernasom jag har, står fortfarande flyttkartonger över allt men det är saker som ska upp på väggen osv men jag har inte några hyllor än så därför står de som det står just nu!
Jag trivs i lägenheten må jag säga, de känns verkligen som hemma :)
Marknadsfolket har börja komma och det känns faktiskt lite mysigt på sätt å vis.. det kommer att vara mycket folk hos mamma och pappa i helgen och med tanke på att jag jobbar så känns det skönt att kunna låsa in mig i lägenheten så jag får sova..
Imorrn ska jag upp tidigt som satan för jag ska vara funktionär på folkracen som ska vara här imorrn, hoppas de går bra för de ha ja aldrig vare förut men jag tycker inte direkt att det ska vara så svårt!
Hade en köpare på mercan igår men det gick åt skogen, jävla cp säger jag bara...! konstigt folk finns de verkligen!
Annars så har jag bokat en annan bil som jag ska köpa :) är kanon nöjd ;) Känns faktiskt skönt att snart ha en egen bil igen ( som man ha råd å köra!! ) för det är riktigt jobbigt att behöva låna en bil så fort man ska någonstans..
Då äre ju mycket skönare att kunna ta sin egen bil och fara vars man vill, när man vill!

Nä eftersom jag ha jobbat natt och efter många men fortfarande ä vaken så tänker jag ta en dusch och sedan slänga mig i säng!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu