28 juli 2010

jepp idag är det onsda och jag har precis slutat jobba! Känns faktiskt riktigt skönt då man går hem då man ser folk som man möter som ser ut som spöken att dom ska iväg och jobba och där kommer jag och ser ut som ett spöke och ska få fara hem och sova.. mohaha!
skadeglädjen är bästa glädjen!
Annars så har natten gått bra, känns att man blir lite slö imellanåt men annars gå det bra!
Nu kommer jag vara ledig 2 nätter vilket ska bli skönt för då kan man passa på att vara social med vänner eftersom jag jobbar hela helgen så då kommer man inte va vidare social..
Men helger ger lite extra pengar så jag klagar inte!

den 9/8 ska jag bege mig till lycksele om det inte kommer någon bättre tid i veckan för att besikta bilen! Känns skit bra att den faktiskt är på G nu :D har insett att jag faktiskt ha saknat att ha en egen bil trots att det kostar en hel del men.. det bli ju en frihet att kunna fara vars man vill, när man vill utan att behöva låna en bil osv..
så jag har en hel del planer framöver faktiskt! :)
Nä nu kanske man ska ta och slänga sig i säng så man få sova några timmar! känns att det behövs!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu