6 juli 2010

idag har jag tillbringat en hel dag i övik tillsammans med Emilia, de va riktigt roligt faktiskt! vi sprang runt runt och emilia shoppade en massa saker och jag shoppade minst som vanligt! haha..
Sedan fick ja tatueringen färdig gjord också :D vart inte som mekgubben ritat åt mig men det är samma stil och former å sånt bara de att den ä lite ändringar för att det skulle passa min arm bättre å sånt :)
Men jag är sjukt nöjd och jag ser faktist många likheter med de mönstret som mekgubben gjorde och slutresultatet!
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli strax efter halv tio för då ska plasten bort och tatueringen ska tvättas och sedan ska ny plast på..
Bild få ni senare då plasten är borta :)

Skulle träffa Sven-y ikväll också för att diskutera min 3:e tatuering men han kände sig inge pigg så jag får höra med han imorrn istället och se om han mår bättre! Jag hoppas då för hans skull att han mår bättre, ä ju inge roligt å va sjuk! men så kan de gå ibland!

Nä nu ska ja ut på en promenad!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu