10 juni 2010

imorrn gäller det, studenten kommer bara närmare och närmare och tänker man efter så börjar den redan om 25 minuter ;)
igår kväll så vart det ett väldigt konstigt slut på kvällen..
skulle få vara med om lite bus på kvällen men det hela slutade med att jag fick åka med ambulans till lycksele...
va inte direkt kul att spendera natten på akuten vill jag lova..
men de va iaf en upplevelse och bara av att jag fick åka ambulans så hade jag panik hela vägen..
huvva säger jag bara, vill aldrig mer göra om det!
måste ändå säga att ambulanspersonalen var riktigt bra men rädslan finns ju där ändå, right?!
Fast hade jag inte varit så neddrogad så hade de nog aldrig fått in mig i ambulansen :p

nä ska försöka sova nu eftersom jag ska upp svin tidigt för att göra mig i ordning!
Bilder kommer senare!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu